Fölötte már nincs magyar. A "megfelelő hely" kiválasztásánál szempont volt, hogy viszonylag közel legyek a céghez. Probléma ugyanis volt, van, lesz is bővem elég, s nem mindegy, hogy milyen gyorsan és mennyire hatékonyan lehet választ kapni a megoldásukra, már egyáltalán azokra, amelyekben a cég az illetékes.
Szép nagy, kb. 3 éve épült házban találkozunk Budapest közelében. Még új szag van mindennek. Mivel 4-5 éve nem találkoztunk személyesen, röviden elmeséltettem a korábbi hálózatok viszontagságos történeteit, majd jöttek az új céggel kapcsolatos kérdéseink. (Harmadmagammal mentem, egy baráti házaspárral, akik szintén sok kérdéssel érkeztek.)
A Facebookon gyűjtött kérdések mindegyikét megkérdeztem, íme a válaszok - és részben a megfigyeléseim.
1. Nem szállt el. Ugyanolyan közvetlen, normális, szókimondó, mint volt, semmit sem változott a stílusa.
2. Pénzhez való viszony: nyugdíjba mehetne, arra a kérdésre, hogy miért nem teszi azt válaszolja, hogy most már kizárólag az emberekért (értsd a 200.000+ fős a csoportjáért) érzett felelősségérzet miatt dolgozik.
3. Kölcsönkérők. Neki is rossz tapasztalatai vannak, nem ad kölcsön.
4. Jótékonykodás. Teszi, főként egyénileg, de a cég által szervezett akciókban is részt vett.
5. Kína. Más a mentalitás, éhesebbek az emberek, a rosszabb körülmények (infrastruktúra) ellenére szívósan dolgoznak. Hamarosan újra utazik hozzájuk.
6. Mi van az eredmény mögött: kb. 30 embernek mondta el az egészet, ebből lett 18-2a közvetlen belépője, akik elindultak a vállalkozásban. Hőskor: szinte semmi sem működött rendesen.
7. Pozíció-halmozás, többszörös belépés. Szerinte nincs értelme, nincs ugyan tiltva, de ő nem csinált ilyet. Egyetlen pozícióval van bent a cégben. Max 3 pozíciót érdemes építeni, de csak akkor, ha úgy érzi az illető, hogy képes 3x10 direkt embert összeszedni. (10 közvetlen ember kell, hogy egy pozícióból kijöjjön a maximum.)
8. Mit kell tenni? Minél több embernek megmutatni, akik majd maguk eldöntik, mit akarnak tenni. Ha valaki nemet mond, menni, keresni a következőt.
9. Közösségi oldal tervek: érdemes lesz ingyenes felhasználókat is szervezni
10. Készül a saját - a cégtől független - oktatási rendszer. Minden hónap első szombatján lesz valami, ezért a saját terveim (pl. Kérdezéstechnika tréning) minden hónap 2. szombatján lesz (nem az elsőn, ahogy terveztem).