HTML

A pizsamás vállalkozó

Network marketing dokumentáció + a "Ki mer gazdag lenni?" c. könyvem webkettes folytatása... avagy: Nyilvános könyvírás mindazoknak, akik a network marketinggel képzelik el a jövőjüket.

Friss topikok

HTML

Építettél már hálózatot (network marketing)?

2011.07.01. 02:00 DOKI

Mit mondanak ezek az eredmények neked?

Válaszok:

Igen, jelenleg is építek és elégedett vagyok vele
2.97%
 
Igen, jelenleg is építek, de nem vagyok vele elégedett
5.94%
 
Építettem már hálózatot, bele is buktam
12.87%
 
Soha nem épített hálózatot, de lehet, hogy még fogok
28.71%
 
Soha nem építettem hálózatot és biztos, hogy soha nem is fogok
49.5%
 

Forrás.

Szólj hozzá!

Címkék: felmérés mlm tapasztalatok telkes kapcsolat.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kmgl.blog.hu/api/trackback/id/tr123029006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása