HTML

A pizsamás vállalkozó

Network marketing dokumentáció + a "Ki mer gazdag lenni?" c. könyvem webkettes folytatása... avagy: Nyilvános könyvírás mindazoknak, akik a network marketinggel képzelik el a jövőjüket.

Friss topikok

HTML

ACN és Unaico

2011.04.02. 03:32 DOKI

4 komment

Címkék: mlm telkes kmgl acn unaico

A bejegyzés trackback címe:

https://kmgl.blog.hu/api/trackback/id/tr912792712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanada Világa · http://kanadavilaga.com 2011.04.25. 12:40:02

Kedves Telkes Úr! (Doki:)

Felhagyok a sima kommenteléssel és ezennel én is kérdeznék. A fenti videó majdnem egy hónapja készült. Ha ma vennéd fel ezt az anyagot akkor kíváncsi lennék, hogy ugyan így jellemeznéd-e a két céget? Ma melyik cégbe fektetsz több munkát? ...és miért éppen abba? Remélem, hogy nem tartalak fel a kérdéseimmel, de kíváncsi vagyok a válaszra.

Köszönettel: Remzső László
ÚjForrás

DOKI 2011.04.26. 04:21:37

Jelenleg teljes erőmmel az ACN-t szervezem? Miért? Mert nagyon könnyen, erőlködés nélkül megy, kellemes, jól esik csinálni és az esetek nagy részében kedvezően fogadják a jelöltet.
A képem mindkét cégről persze változik, már 1 hónap elteltével is más lenne, amit ma kiemelnék. Az ACN esetében a stabilitást, a Unacio/Sitetalk esetében a hihetetlenül gyors növekedést, és hogy "2 millió ember megvizsgálta". Kösz a jó kérdést! :)

MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.07.26. 12:06:33

Nagyon szeretem az Unaico-t, de valahogy Nekem nem megy! Az ACN-t is elkezdtem! NEM ADOM FEL!!!
Mindkettőben nagy üzletet látok!

MAYA2011 · http://jazminka.acnshop.eu/default.asp?CO_LA=HU_HU 2011.07.26. 12:06:33

Nagyon szeretem az Unaico-t, de valahogy Nekem nem megy! Az ACN-t is elkezdtem! NEM ADOM FEL!!!
Mindkettőben nagy üzletet látok!
süti beállítások módosítása